skolavslutning










Hej där! i stugan... eller ngt liknande.

Ja du vädret va väl rätt pissigt eller va säger ni? Så ja avuslutningen i idrottshallen, kan det blir bättre?! Haha kändes som julavslutning och nää det va rätt boring, yaya.. vi fick alla betyg och jag är så fucking sur på alla lärare och allting! Jag började nästan gråta.. hade inte tänkt så dåligt, trodde jag skulle få mer VG men ikke sa nicke. Mamma ska ringa till alla lärare, fick värsta utbrottet ha-ha.

Nu la jag upp lite bilder och sådära efter avslutningen så drog jag till matilda en stund och käkade raggmunkar ( hur stavas det?! :))) ) och sen va skulle hon tydligen iväg med sin familj så då skutsade dom hem mig *smaaaajl. Min kära syster har kommit hem så jag, syster och mamma ska äta thai mat ikväll och se bio! Mysigt mysigt. Så det blir ingen galen kväll idag nej.

Nu laddade jag upp lite bilder och orkar inte lägga upp flera ska lägga upp på fejjan lite och sådär.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0