en soldag

Tjo man, inte så mycket bloggande idag möhöh. Idag va det skolan som vanligt, yääh.. Vi gjorde inte ett skit, först hade vi förstärkning fick godis av ronnie haha? Sen hade vi gympa på mossen, pallade inte vara med så mycket så jag skippade det lite busigt. Efter lunchen hade vi NO gjorde ingenting, skulle prata om betyg om man ville.. annars fick man gå och sen sista lektionen hade vi SO och pratade bara om det också.. sen fick man gå, så ÖÖhh.. inget plugg idag så jevla skönt. Sedan tog jag och jojjo och några friends till farsta och johanna skulle köpa en tröja på gina sen tog vi bussen till rondovägen till johannas place och käkade och drog sen vidare till sjöängen med Bella, Erika, Malin & Johanna, mysigt mysigt. Hahahhaa ramlade 50 gånger i vattnet va så jävla halt och hahaha jävla pajas jag är.. Nå, Sen drog alla helt plötsligt men då la sig jag & johanna på gräsert och chillade lite sen tog vi bussen hem...

Myzig dag va? Puss. Här kommer lite ruliga bilder haha, enjoy !
(klickbara)

        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0