just nooow

Hellooo, kom nyss hem från Malin. Jag skulle möta henne i trångsund c men så missade hon bussen så fick gå och möta henne ist, så köpte vi glass i centrum och satte och pratade bara.. senare blev vi hungriga och drog till grillen med våra killar där haha. Vi fick typ 4 klubbor så kom thieo & danne? Och snackade lite med dom... sen tog vi bussen till Malins mammas kille och hon skulle lämna några mjukisar till Camilla sen skulle dom dra till Malins mamma så skutsade dom hem mig, gulligt. De blev mycket gående idag och fick skavsår, fyfän.
Nu ska jag måla mina naglar och börja packa till portugal, gaaaash vet inte va jag ska ha med mig.
Ni får ha det så bra, skriver laaaater. / A


Jag & Malli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0