imorgon, då jävlar!

shuluullululul, kom precis hem från stan så har ikke hunnit skriva något & nej julia jag har åkt än höhöhöhöhö. Men nu ska jag fanimej packa, har nästan inte börjat.. och det är rätt svårt att packa, själv tar jag alltid med mig massa tröjor så andvänder jag två av dom haha, men alltid bättre att ta med sig mer än för lite :)))) Jag fick med mig ett par beiga (hur det nu stavas?) jeans leggings, as najsiga. Jag & matilda är sjuuuuukt taggade inför Portugal och faaaan va det kommer bli najs! Ni får ha det så jävla bra i tråkiga sverige, mohahahhah! Vi drar vid halv 1 imorgon till arlanda. Nej nu ska jag käka och lite så, skriver väl mer sen! Pusseeenenenn - A

(klickbar)

Kommentarer
Postat av: jojjo

skitfina! vilken gt? jag vill ha!

dom flesta är slut!

kom hem, i miss you sister :'(

2009-06-27 @ 11:03:09
URL: http://twobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0