Kompis det går bra nu

Du är kär nu - Hmhm..
Du har sårat nån så de börjat gråta - Japps
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Japps
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Äh nä
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Neä
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Neä


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja det har jag

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Yep

Jag har smygit ut utan lov - ´Mm

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Hah aa

Jag har en hemlighet som ingen vet - Maybe

Jag har fuskat i ett spel - Aa

Jag har struntat i ett prov - Nej


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Aa

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Äh

Jag kan svälja piller - Yes

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej?!

Jag har anorexi och/eller bulimi - Nix

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Aa

Jag har vaknat gråtande - Nej

Jag har somnat gråtande - Mhm..

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Mm

Jag har sett någon dö - Yes

Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Hah a

Jag har sett en fallande stjärna - Äh venne?

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Näää

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Haha ja

Har sparkat en kille mellan benen - Njae

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Haha nej

Har lekt sanning eller konsekvens - Har väl alla

Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej..

Jag har medverkat i en teater -  Minns inte

Du har fångat en snöflinga med tungan - Yes

Jag har suttit på ett tak på natten - Aa eller kvällen

Jag har aprillat någon - Aaaaaaaaaaaaaah

Jag har åkt taxi - Klart

Jag har ätit sushi - Japp och det är inte gott

Jag har åkt snowboard - Nesh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0