tisdag

Tjafan.. Jo jag har inte skrivit på hela dagen i knooow. Men senare på dagen så drog jag, johanna &josefine till tossan, och tog lite filmer däraifrån och åkte till skogås centrum och köpte chips möhöh. Sen tog vi bussen hem till mig och kollade på en skiiiit läskig film, fast sjukt bra. Så käka vi pomesfrites och massa annat gott.. najsnajs! Sen drog Josefine så kom Matilda och vi kolla på en annan film som vi lånade av Josefine rätt bra.. Sen gjorde jag & matildus lite pankisar och nu drog hon för en halvtimme ungäfer, så såg min dag ut!

Asså bäh kolla ut i fönstret, va äre för jävla väder ?! Nej fyfan, vi som tänkte grilla och allt imorgon.. hoppas det blir bättre imorgon, får hålla tummarna på det! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0