Shuuuz,

Jaa idag finns det inte så mycket att berätta om, jag & min syster drog till skogås centrum, köpte lite godis till mig och erika sen skutsade hon mig till erika så fick jag vänta i ett trapphus på henne.. så drog vi till hennes papito och packade lite dära och så käkade vi lite middag hemma hos hennes mami och packade lite där osv.. Sen drog vi hem till mig! Det va mycket sen här haha.. men fuck vilket jävla väder?! Usch, blir så iriterad.. Nå nu duschar erika busigt värre och jag käkar lite choklad och undrar va jag ska ta med mig imorgon, måste också packa.. fast har typ nästan packat klart.

Vi drar rätt tidigt imorgon oh ja så ni vet.. ingen jävla bloggning satt ni vet! Men är bara där ett dygn ungäfer så det är okey lixooom. Men ha det så bra så syns vi vafaaaaan, peace out!


Hahhahaa skitgammal bild, jag diggar min mun där... hur lyckas jag vara så snygg på denna bild?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0