onsdag / torsdag..?

Hejhej.. oj jag har inte skrivit på hela dagen, dåligt dåligt.

Efter skolan så drog jag & erika till stan, köpte gladiator skor och solpuder, som jag behövde. Sedan åkte vi till trångsund och käkade lite gott dära och garvade som fan haha.. vi va så jävla korkade, as usuael. Sen gick vi runt och skrek typ(?) sen knallade vi hem till mitt hem och kollade på säg att du älskar mig, och den är så jävla läskig och sorgrlig.. man börjar nästan gråta, eller jag gjorde fan det! Sen kollade vi på mean girls.. som man har sätt tusen gånger men den är rulig den. Hahha ja du, klockan är tjugo i 12, men man har ju ledigt imorgon.. är man bäst så är man ;) Nej men har studiedag, fettish skönt.

Har nästan ingen lust att blogga mer, eller.. ibland känner jag för det och ibland inte.. men ska försöka skriva även fast jag hatar att göra det ibland, haha! Wellwell, imorgon senare mot dagen ska jag träffa LinneaaaaAAaa, men det blir senare eftersom den losern har skola, mohahahah! Nu ska jag och erika lägga oss strax, vi hööörs. puss



Om en vecka börjar fucking sommarlovet, hur känns det? underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0