en söndag

Tjänna. Härligt väder, herregud kan solen kommer eller? Tydligen inte. Wellwell, igår var jag med Erika och vi tog det bara lugnt vi hyrde filmen hipp hipp hora, haha.. skitgammal film men den är najs att kolla på. Sen ringde vi lite folk och pratade hela natten, hehe sen vaknadevid 11 och mamma kunde hämta mig och det va faktiskt bra för jag tänkter inte åka hem när det spöregnar! & erika låg i sängen och halvsov när jag drog, höhö. Klockan halv 3 ska vi ta bilen mot arlanda för vi ska hämta min syster malin som har vart i USA ett år! Så det ska bli kul att få träffa henne också. Senare ska jag träffa Matilda eller ngt sånt, och va ska vi göra? Mhmhm beror på vädret lite också, höh nu ska jag fixa andra grejor! 

(Om 9 dagar drar jag & Matilda till portugal, den duuuu!)


Undra vilka det är på bilden? Mihiihihih

Kommentarer
Postat av: marilyn

vilka är det på bilden?:)

2009-06-14 @ 16:00:07
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0