En dusch i regnet

 Tjooho, nu kom jag precis hem. Vad är det för jävla väder?! Öööhm, Matilda skulle egentligen sova här men nej hon skulle jobba på morgonen eller va det nu va aja skitsamma, jag va hemma hos henne ett tag man kunde ju inte gå ut så vi satte på en rulle och det blev american pie men den va sjuukt tråkig så jag somnade nästan, intressant va? Nej men sen drog jag vid 10 för jag va så jävla trött och ville bara hem,  så jag tog bussen och jag hade bara tights och en tjock tröja, Toppen?!?!? Så gick jag där från trångsund centrum med ett paraply och svingade runt och såg ut som jag hade tagit en dusch eller något. Hahha jag började nästan garva åt mig själv, vilken pajas jag är. :)))) Nu ska jag kolla vidare på datan men först ner och hämta oboy. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0