bal för 9or

Tjoofan, Jag & Blinke vaknade vid 10 kanske.. vi somna typ tre igår haha? Aja, vi gjorde oss i ordning och käkade fiskpinnar till frukost.. gött. Nu ska vi dra snart vi börjar nämligen 12 idag! Nu är det sista dagen vi ska fixa maten till balen ikväll, vi slutar vid 6 ikväll men ååh jag vill fan se alla som är med på balen, aa får väl se om man får se dom eller ej, heh. Hhaha sedan ska vi dra till trånkan med marianne och köpa glass typ?! Haha kul, och ikväll ska jag träffa matildus eller jag tror det iallafall. Skriver mer ikväll med bilder och annat najsigt, hoppas jag.

Vi ska ta bussen 48 från balettvägen till edoskolan, hahahhaha snacka om slöa, hihihiihh. Nej nu ska jag stänga av datorn, dyker upp med ngt inlägg ikväll, ciiiaaao! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0