torsdag

Tjo tjena, imorgon är det fredag, gaaaalet skööönt chompisar. Wellwell, idag vare skola blev lite bråk och sånt, men men.. det gick väl bra sen. Vi slutade vid 2 för man fick skippa lektionen om man inte ville ha högre betyg och jag nöjer mig med VG möhö. Då följde jag med johannish hem till henne och vi käkade och pratade i flera timmar, shiet va länge sen man va med dig.. har saknat dig som fan! Kan verkligen snacka allt med dig. Aja, vi gjorde inte så speciellt mycket och jag och johanna ska bli skiiit viga har vi bestämt, vi är ju fan dansare då ska man vara det (; Hahah.
Nu ska jag plugga lite matte eftersom jag har fucking prov imorgon.. jävligt shöönt. Hah nej, men vi hörs väl gullungar.



HAH, johanna då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0