23 juni, längtar!

Tjoooho igen, har pluggat klart nu.. imorgon är det fredag happpyyyface, är så sjukt glad att det är helg och allt är snart över med skolan å ja.. känns skitbra! Mår faktiskt som bäst nu och imorgon börjar jag 9! Det är jävligt sent för mig för annars börjar man 8 varje dag, så det känns också skitbra! Efter skolan ska jag vara med johanna blinke, ska nog tillbringa hela kvällen med henne. Vi tänkte hyra en skräck film eller något, få se hur detta blir.

hahahaha, jag luktar killpafrym ?!?!?! Eller det luktar som det iallafall, nEj nu hoppar jag in i duschen.

Om 26 dagar.. vet ni vad som händer då? Dåååå.. ska jag & matilda till portugal, längtar som fan. Puss
Old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0