10 juni då smäller det!

Måste bara säga att det är jävligt lite kvar till sommarlovet! Inga jävla läxor för nu har betygen sätts, så man kan chilla.. och imorgon börjar jag 9, för vi hade ingen matte? Henrik är snäll ibland.. haha.

Måndag - vanlig skoldag
Tisdag - vanlig dag
Onsdag - vanlig dag
Torsdag - Studiedag!
Fredag - Edbovecka (hjälpa till att laga mat till balen)
Måndag - Edbovecka (hjälpa till att laga mat till balen)
Tisdag - Typ vara med lärarna, städa... eller någt sånt?
Onsdag - Skolavslutning !!!!

Så det är bara 3 skoldagar, fatta va skönt ?! Åohohoh, jag är så lycklig.

Nej nu ska jag duscha, raka mina ben och ta brun utan sol så ser jag lite brunare ut, höhöh. Sen ska jag lägga mig i sängen och prata lite i tele. Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0