julia tingöf min vän

Jag & Jullan sommaren 08


Jag sitter och tänker på det här just nu... när vi va som tajtast, saknar verkligen det. Vi är nog inte så lika längre, eller vad hände? Jag förstår ingenting.. jag känner inte dig längre, känns det som. Snackar inte ens med dig längre, och om jag träffar dig så blir det mest "hej, vart ska du?" och sen inget mer, det är så tråkigt att det är såhär. Det känns tomt utan dig, jag saknar dig och ditt garv, saknar alla dagar du & jag tillsammans, varför tog det stopp för? Mycket frågetecken här... vet inte ens om du kommer läsa det här, men fan. Jag saknar dig Julia! Jag kom ihåg i 6an, det va då vi började lära känna varandra, vi va alltid hemma hos dig käkade 40 bullar och snacka massa skit om karro & kattis som hade lämnat dig för ingenting, och när vi småbråkade lite om kalle haha. När jag började i nytorpsskolan i 7an, det va då jag insåg, fan vad kul jag har med julia! & det hade jag verkligen. Varje helg träffades vi, vi sov alltid hemma hos dig, kom på massa skit konstiga grejer som att köpa gredde och sprayade det överallt i centrum och skrev "Marabou & Amawnda" Det va tider det... och varje gång vi gick på elverket och fan det va jävligt kul! Eller när vi drog till älvjö och minglade runt där och tyckte det va as tråkigt där eller när vi garvade åt varm-e(?) Hahahahah, ingen fattar det, endast Julia... eller när vi va uppe hela natten sen på morgonen drog vi till centrum och köpte marabou & tågluffade och låg och typ sov, haha & sen gick vi till något hus och började hoppa studsmatta typ vid 6 tiden haha? Eller när vi hatade 95 jävlar och satt och komenterande massa taskiga grejer till alla, och den där miranda HAHA fan va vi hatade henne. Sitter bara och garvar allt sjukt vi har gjort. Jag inser verkligen att jag saknar dig, det är något som fattas... och det är du. Hur kommer detta sluta? Är det försent? Du gjorde mig hel och alltid glad. När jag bytte skola tappade jag kontakten med alla i edboskolan och då va det du som fanns där och du va den enda för mig. Kollar på massa videosar och bilder, shiet va allt har gått snabbt... har inte tänkt på dig så mycket på sistonde men nu när jag kollade runt på min data.. juste julia, vart har hon tagit vägen? Det jag försöker säga med texten är att jag verkligen saknar dig,
Julia marabou bulle f1tta knulladbulle tinglok jullanpullan tinglöf.

"Marabou är helt felknullad utan Amawnda" Minns du?

Kommentarer
Postat av: marabouwwwwhhh

shitt..

läste det här nu för kimberly sa nått om att du hade skrivit nått om mig i din blogg.

Jag vet fan inte heller riktigt vad som hände, eller jo kanske egentligen för det va mest jag som slutade ringa och sånt.. men det vart bara så. det va ju inte meningen att tappa dig helt.

nu har du väl åkt till vart du nu ska.. ? haha, men då får du en liten trevlig läsing när du kommer hem (; och då kommer du också ihåg att ringa mig! vi får väl ta å göra en gammal goding och dra en runda till älvsjö? (;

men jag tror faktiskt att det vart såhär mest för att vi va ju liksom kompisar under "fjortistiden" och gjorde en jävla massa fjortissaker :D haha fast fyfan va kul det va, men fan även fast det va så så betyder det ju inte att man fortf kan ses lite då och då. så nu fan, ska vi det!

måste bara säga att du betydde ändå sjukt mycket för mig när jag tänker efter, asså precis efter den tiden karro och kattis hade lämnat mig så va du den som jag kunde glömma all skit med och bara skratta åt störda saker. alla 95bilder vi kommenterade på pea, hahahaha så jävla omoget men så sjukt kul! och typ när jag satte mig på golvet på bussen? och allt annat! nu vart det här värsta texten men, du fattar :)



hahh bilden från när vi tälta hos arvid! kommer aldrig glömma när arvids mamma kom hahahahha

2009-06-22 @ 02:27:04
Postat av: Anonym

ahahhah tinglok och vibrev :]

2009-06-22 @ 02:28:33
Postat av: a

mmmh, men fan vi har inte träffats på månader så det är rätt tråkigt faktiskt, saknar dig som sjutton! HAHAHAHAHHA ja, lack hon blev :] PUSS PÅ CHOKLADEN!

2009-06-22 @ 19:21:06
URL: http://amandawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0