tisdag

Tja folket, hur är det? Här är det prima liv. Mjo idag började vi 12 som jag sa och vi fixade klart all mat till balen, det va rätt jobbig dag, jobbade tills typ 6 på kvällen? Höh, sedan kom alla 9or och man fick se lite, och alla va så stiliga ;)))) Haha man kände sig så uffig när man stog bland alla dom, tiiihi. & snart äre vår tur för balen, fan va kul.. börjar planera va jag ska ha på mig och allt redan haha!

Aja efter detta var jag med matilda vi gjorde inte så mycket, vi snackade bara om therese händelse och det, jag tycker fortfarande att det är skit hemskt.
Sen va jag va tvungen att dra hem och käka och nuuuu måste jag ta brun utan sol, måla mina naglar och kolla om allt ser perfa ut till imorgon för imorgon är det SKOLAVSLUTNING! Fan va najs.. efter det ska alla mina vänner dra till sjöängen och där kommer massa annat folk vara. Nu måste jag fixa mig tills imorgon, puss!



Naaaaw malin! hahha


Kommentarer
Postat av: Malin och öök

TA BORT DEN ANDRA BILDEN NUUU , FUCK YOU ! <3

2009-06-10 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0