i'm baaaack bitchess

HEEEEEJ! Nu är jag hemma och fyfan va statisken har gått ner.. mhmh? Kul liksom, aja.. igår drog vi till regarn som ligger nära nynäshamn sedan tar man motorbåten dit, det är en liten ö. Då kom vi dit och det va soligt och ganska fint väder, sen drog vi till midsommarstången med kompisarna & mina kusiner, haha.. vi dansade jag och erika, vi stog jävligt stela , haha kul :)))) Nej men det var rätt mysigt där men det regnade som fan ibland.. så då va det rätt tråkigt. Men helt okej lixxxooom.

Nu har jag duschat och gjort mig fräsch, man ser lite sliten och så när man är på landeeeet. Men nu ska jag börja fixa mig och så, för sedan kommer mallan hit! Fyfan va jag har saknat henne, har inte träffat henne sen vi slutade skolan? mhm, mer än en vecka sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0