Do you wanna play?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Mhmh :)
42. Personen du kysste? Hemligt
43. Gången du spydde? Hos mig
44. Gången du grät? Igår typ?
45. Pizzan du åt? Öh
46. Gången du var i göteborg? Har aldrig vart där
47. Gången du var i stockholm? Där bor jag
48. Gången du var full? Vet inte
49. Gången du var hög? Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Vet inte
 
1. Fullständigt namn? Amanda Isabelle Wiberg
2. Exakt ålder? 1994 20 augusti
3. Vart bor du? Trånkan
4. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, Johanna & Malin
5. Husdjur? Katt
6. Färg på ditt hus? Grå/blått
7. När är du född? 1994
8. Klass? Det är sommarlov?
9. Vilket år tar du studenten? 2013 i think
10. Något jobb? Nesh
11. När ska du sova ikväll? Venne
13. Duschat idag? Inte än
14. Kramat någon idag? Yessir
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? Mackor
17. Dagens klädsel? Vet inte än 
19. Dagens sötnos? Hmh ingen
20. Dagens roligaste? Ingenting
21. Har du många vänner? Har dom närmaste :)
22. Hur många har du kysst? Några stycken sådär
23. Vem kramade du senast? Johanna
24. Hur många vill du ha sex med? ´Men hahaha?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen, tror jag...
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Johannas pappa haha
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Erika "Jag vet inte, men jag måste hem till min mamma nu snart och så :P"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0