Blä

Gooo'kväll alla sötisar, blev inte så mycket packning tog mest fram det jag ville ha med mig, men har vart så jävla seg ikväll.. har inte gjort ett skit. & NU ska jag måla mina naglar, åååh skulle gjort det för hundra timmar sen. Nåväl, är så fucking sur på mina ögonbryn, inte kul alltså :(((( Menmen jävligt tur att jag åker iväg! FAN VA SKÖNT DET KOMMER BLI!!! Kommer bort från allt skit, spendera där med min bästavän och tänker inte på nånting bara ligga där och steka, tjoockt najs.

Nej nu ska jag fixa lite grejer och så sen blir det läggdags! Ni får sova så gott, för det ska jag göra miihih. Godnatt!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej fjowtiis <333333

2009-06-23 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0