Äntligen fredag!

Tjuman.. kom typ nyss hem och klockan är bara kvart över 1, rätt najs va? Jag slutade ungäfer halv 1 idag.
ja du.. dagen såg ut att vi började nio vid hemkunskapen och bakade chokladkakakor till balen, och en blev helt jävla misslyckad och vi glömde mjölet haha, och det fick vi käka upp men det va rätt gott, haha. Jätteskön dag!

Nu väntar jag på Johannish som befinner sig i stan just nu, hon kommer väl snart till mig & sen ska vi fixa oss och lite så sen ska vi dra till farsta och hämta böcker och skit till moppe kort, antar jag. Är så jävla taggad på att köpa en moppe nu! Wiiih. Nu ska jag städa och kolla lite runt på datan.. skriver mer sen! 
 (Jag ska fixa headern bryr er inte om den, jag vet den är ful!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0