Rubrik?

Hello igen, sitter och svullar i mig jordgubbar med glass, smaskigt. Är nyduschad och fräsch, kände mig jävligt lökig och sliten på morgonen.. och igår ja det va kul, och hände mycket ruligt. Somna klockan 6 och gick upp klockan 12, mhmh.. bra jobbat dära (!!!) Min mamma och pappa är inte hemma kommer hem ikväll och jag och min syster ska äta middag och sånt.. sen ikväll ska jag träffa min sötnosar Josefine & Johanna, har inte träffat josefine (tosse) sen vi slutade skolan, shhajjttt. Vi ska träffa daniel och ööhmh.. nej jag vet inte vad, få se var kvällen bär oss.
Puss på rumpan din! - A



Erhh fint..



Erika, eller rättare sagt morsan i taket lyser stjärnorna, hahah?



Känner mig vädligt bekväm i den där rosa mössan, hahaha.. några söta små barn frågade om vi hade tagit studenten? Erh.. ja precis, ha-ha.

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos

aw vad söta :)

2009-07-05 @ 23:29:56
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0