playahead varje dag....

Hej alla guzzaaar, Johanna segråtta ligger i min säng och chillar dära och jag sitter här och min mage skriiiiiiiiker efter mat, så.. det skulle vara najs med frulle nu.
Wellwell idag ska jag träffa Moa, alltid kul att träffa den tjejen.. och det va ett tag sen! Så det kommer bli trevligt, vi ska nog sova hos ngn eller något liknande. Nu ska jag hoppa på Johanna, PUSS!

HHHHAHAHHAHAHAHAH juste, jag & Moa har kommit på att man kan komentera på PA.. alltså fett coolt, det va liksom vi som kom på det?! Och JA det är sant jag och moa snackade med mange, han som äger PA..
det va för tre år sen exakt!
Aboooo vi är bäst! (fast det va Moa som kom på det, heheheheh)
Sååå ni får tacka oss att man kan komentera på playahead.se, dom som är alltid inne där osv.. heheh / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0