nej,nej,nej,nej!

Ysch va iriterad jag blir på bloggare som leker att dom har själförtroende, å säger åååååhåhåhåhå u know u love me, jag är så perfekt lalalalla, det dära hänger jag inte med på riktigt. Många bloggare som vill ha mer besökare och mer status leker som en bitch, sminkar sig mycket och säger att man älskar sig själv, då har man lyckats.. men det är så jeeevla patetiskt. Klart man kollar sånna bloggsidor för då sitter man där och garvar i en timme och förstår ingenting med det. Men varför? Sååååååååååååå patetiskt, va tvungen och skriva det här för stör mig på alla som gör det, och JA det är en annan sak om man har självförtroende men då behöver man inte sitta och skriva att man älskar sig själv helatiden.. för det är inget fel med att ha självfötroende, det är ju jävligt bra, fast inte för mycket. Sen har man ju dom kända bloggarna, Dessie Paow & Kissie, mjao.. dom har självförtroende, eller iallafall på bloggen, och det är jäävligt många som strävar efter dom, sluta människor.. va er själva!

Nu va jag klar, Puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

du har så rätt!!

2009-07-06 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0